Jest to ścieżka dźwiękowa do gry inspirowanej filmem "Fantazja" z 1940 roku.
Na ścieżkę dźwiękową składają się utwory skomponowane przez Inona Zura, Emeena Zarookiana, Steve'a Pardo, Michaela Veloso, Petera Moore'a, Drew Olsena oraz klasyki muzyki poważnej - "Toccata i fuga d-moll" Jana Sebastiana Bacha, "Eine kleine Nachtmusik (Allegro)" Wolfganga Amadeusza Mozarta, "Noc na Łysej Górze" Modesta Musorgskiego, "IX Symfonia e-moll Z Nowego Świata, IV. Allegro con fuoco" Antonina Dvořáka, "Rapsodia węgierska No. 2" Franza Liszta, fragmenty z baletu "Dziadek do orzechów" Piotra Czajkowskiego i "Cztery pory roku: Zima, I. Allegro non molto" Antonio Vivaldiego. Kompozycje autorskie różnią się stylem od tych klasycznych, ale dzięki temu czynią z tego wydawnictwa bardzo interesującą i pożyteczną kompilację. Szczególnie młodzi fani gier będą mieli szansę na poznanie wielkich dzieł muzycznych. Ścieżka dźwiękowa sprawia, że słuchacz może poczuć się jak bohater animacji Disneya, a nie tylko jak bierny odbiorca. Baśniowa atmosfera pozwala nam wejść w sam środek fascynującej historii. Jeśli takie gry mają spowodować, że odbiorcy chętniej sięgną po wartościową muzykę, to mocno popieram wydawanie takich albumów.
Na ścieżkę dźwiękową składają się utwory skomponowane przez Inona Zura, Emeena Zarookiana, Steve'a Pardo, Michaela Veloso, Petera Moore'a, Drew Olsena oraz klasyki muzyki poważnej - "Toccata i fuga d-moll" Jana Sebastiana Bacha, "Eine kleine Nachtmusik (Allegro)" Wolfganga Amadeusza Mozarta, "Noc na Łysej Górze" Modesta Musorgskiego, "IX Symfonia e-moll Z Nowego Świata, IV. Allegro con fuoco" Antonina Dvořáka, "Rapsodia węgierska No. 2" Franza Liszta, fragmenty z baletu "Dziadek do orzechów" Piotra Czajkowskiego i "Cztery pory roku: Zima, I. Allegro non molto" Antonio Vivaldiego. Kompozycje autorskie różnią się stylem od tych klasycznych, ale dzięki temu czynią z tego wydawnictwa bardzo interesującą i pożyteczną kompilację. Szczególnie młodzi fani gier będą mieli szansę na poznanie wielkich dzieł muzycznych. Ścieżka dźwiękowa sprawia, że słuchacz może poczuć się jak bohater animacji Disneya, a nie tylko jak bierny odbiorca. Baśniowa atmosfera pozwala nam wejść w sam środek fascynującej historii. Jeśli takie gry mają spowodować, że odbiorcy chętniej sięgną po wartościową muzykę, to mocno popieram wydawanie takich albumów.