Jest to płyta absolwenta Akademii Muzycznej w Krakowie i Juilliard School of Music.
Polski artysta dokonał transkrypcji i wykonał na waltorni "Suity na wiolonczelę solo" Jana Sebastiana Bacha, których powstanie datuje się na lata 1717-1723. Kompozycje stylizowane są na barokowy taniec. Suity są uroczyste, wykonane żywo i dostojnie. Część z nich utrzymana jest w tonie refleksyjnym, co pozwala na chwilę zadumy. Wrażenie robi łagodność brzmienia uzyskana na instrumencie Keitha Berga. Biorąc pod uwagę fakt, że utwory zostały skomponowane na instrument strunowy, ich wykonanie na waltorni może wydawać się karkołomnym zadaniem. Jednak najwyższy poziom opanowania instrumentu i pojemne płuca polskiego waltornisty pozwoliły na pokonanie wszelkich barier. Materiał zachwyca błyskotliwą wirtuozerią i radością wydmuchiwaną z rury tego zapętlonego instrumentu.
Polski artysta dokonał transkrypcji i wykonał na waltorni "Suity na wiolonczelę solo" Jana Sebastiana Bacha, których powstanie datuje się na lata 1717-1723. Kompozycje stylizowane są na barokowy taniec. Suity są uroczyste, wykonane żywo i dostojnie. Część z nich utrzymana jest w tonie refleksyjnym, co pozwala na chwilę zadumy. Wrażenie robi łagodność brzmienia uzyskana na instrumencie Keitha Berga. Biorąc pod uwagę fakt, że utwory zostały skomponowane na instrument strunowy, ich wykonanie na waltorni może wydawać się karkołomnym zadaniem. Jednak najwyższy poziom opanowania instrumentu i pojemne płuca polskiego waltornisty pozwoliły na pokonanie wszelkich barier. Materiał zachwyca błyskotliwą wirtuozerią i radością wydmuchiwaną z rury tego zapętlonego instrumentu.